Tuesday, November 8, 2011


ni kalau jatuh,aku rasa mati terus ni..




"view dari satellite
gambar di makkah"
subhanallah



"siapalah yang reka mesin cucuk duit macam ni kan"
menyusahkan orang lain je



"photography"




"dekat kuala lumpur ni ,kalau siapa yang tak pernah pergi
JALAN PETALING memang rugi"
kalau nak cari barang murah ke ,cenderamata ke..cari dekat sini
banyak pilihan niii...



"bandar kuala lumpur yang cantik"
..bila la aku nak menikmati permandangan yang indah ini..


"dekat dunia ni macam2 orang yang nak berniagakan,
yang penting diaorang berniaga dapat hasil yang halal"



" i dont know what happen to me.."

kita orang muda jangan lah sia2 kan hidup kita ,
bila dah sampai masa dia nanti..baru kitaa menyesal,

welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer