Monday, November 21, 2011

FEEL 100%



Dalam hidup aku,aku nak hidup seperti orang biasa je.Aku tak nak hidup aku dikelilingi kemewahan yang terlampau.Benda2 tu menyebabkan kita akan lupa daratan.Yela,cuba kalau kita ada duit banyak sikit mesti kita lupa siapa kita sebenarnya,ada sesetengah orang yang iman dia kuat mungkin akan ingat dimana asl usul mereka.Tetapi,kalau orang yang jenis tak ingat dunia,memang akan lupa di mana asal usul dia yang sebenarnya.

Aku tak nak jadi macam tu,sebab tu aku nak jadi orang yang biasa2 je.Hidup pun aman damai,tak da nak susahkan diri kita selalu.Kadang2 kalau dah kaya,kita berkawan pun jadi terhad.Macam cerita "ANTARA DUA DARJAT" .Kalau ada rumah besar pun,kalau yang duduk dalam tu ada dua tiga orang je,baik tak payah kan.

Lagipun kalau duit banyak,jiwa tak aman baik tak payah.Aku suka hidup macam sekarang ni,sederhana je lagi bagus.Bila berduit sikit senang sangat kita di kawal syaitan ni,syaitan memang suka dengan orang yang banyak duit ni,senang sikit dia nak jalan kan tugas dia.Bila kita nak jadi kaya ni,banyak2kan bersolat la.Ingat,setiap benda yang kita buat,semuanya telah ditentukan "YANG MAHA KUASA ALLAH S.W.T"


welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer