Friday, November 25, 2011

AWAN


Dalam beberapa hari ni,aku tengok awan dah jadi macam pelik dah.Kadang-kadang aku tengok lama-lama,jadi ngeri pulak.Yela,awan adalah salah satu aku punya fobia kan,lagi-lagi kalau awan mendung memang aku takut nak tengok.Kadang-kadang aku tengok awan ni,cantik pulak.Apa yang penting,aku masih fobia dengan awan,aku pun tak tahu cuaca sekarang ni,kejap hujan kejap tak.Maklum la,dah nak penghujung tahun,memang cuaca akan berubah-ubah.

Ada kalanya awan yang aku perhatikan ni,ada berbentuk kepala orang pun ada.Macam-macam bentuk yang ada,yela semua benda tu berlaku,sebab kekuasaan yang maha esa.Apa yang penting,aku bersyukur dengan kenikmatan yang telah diberi di atas muka bumi ni.
welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer