Tuesday, December 20, 2011

DEBARAN MENDATANG


Asalamualaikum..
Sedar tak sedar musim persekolahan dah nak bermula balik.Penatnya nak sekolah lagi-lagi orang yang macam aku ni yang umur baru nak masuk 17 tahun.Dah lah tahun depan aku akan menduduki peperiksaan besar pulak tu,masa PMR dulu tak lah berdebar debar sangat.2 bulan setengah aku cuti sekolah,tapi buku sekolah pun aku tak pernah nak sentuh sedangkan tahin hadapan aku menjalani ujian SPM 2012 ni.Apa nak jadi la dengan aku ni,insyaallah tahun 2012 ni aku akan buat tahun itu tahun yang terbaik dalam seumur hidup aku.Start sekolah ni aku kena baca balik buku dari aku form 1 dulu supaya aku nak hafal balik apa yang dah aku lupa.Tapi SPM 2012 lah penentu masa depan aku,dan last aku bergembira menjadi pelajar sekola menengah,Bila dah tak sekolah nanti mesti rindu zaman-zaman gembira sini sana kan,kita ni semakin lama semakin tua bukan semakin muda tapi aku tetap akan ingat zaman-zaman sekola aku ni sebagai kenangan yang susah nak kita dapat sebenarnya.Semoga SPM aku pada tahun hadapan iaitu tahun 2012 menjadi lebih bermakna..

welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer