Tuesday, December 20, 2011

FACEBOOK



Asalamualaikum...yar sekarang ni facebook sudah menjadi macam2...tengok la profile aku jadi macam mana...saja je nak test pakai 'timeline' ni,mana tau pakai 'timeline' ni lebih menarik ke.
Tapi yang bestnya pakai 'timeline'ni dapat buat cover photo besar2 pulak tu..hahahah
Aku tak tau la lepas ni nak jadi apa lagi facebook ni...lama2 facebook ni tambah tanduk pulak nanti hahah..




Inilah Kaca Mata yang paling besar yang penah aku tengok.Bila aku bergambar dengan Kaca Mata ni (Jiwangnya Ayat) hahah terasa diri aku ni kecil sungguh hahha.
Gambar pertama yang atas tu aku bergaya bergambar dengan Kaca Mata tu hahah.Elok je gambar kedua tu,Kaca Mata tu nak timpa aku hhaha nasib baik aku sempat nak lari..huhuh
Tapi sebenarnya gambar tu bukan betul pun.Saja nak pose bergambar macam tu hahaha...
Gila aku dah samapi macam tu la..



welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer