Wednesday, May 30, 2012

Alone

Asalamualaikum,hari aku nak ceritakan tentang perkenalan aku dengan si dia yang selalu buat aku terseyum.Dulu masa aku tak kenal dia lagi,aku selalu tengok dia dari jauh.Nak bertegur takut dia tak tegur aku balik,so aku perhati la dia dari jauh.

Hari makin hari,diri aku pun makin tak tahan.Aku beranikan diri tegur dia jugak.Then baru aku tahu dia ni jenis peramah orangnya.Dari situ la aku memberanikan dirikan diri aku rapat dengan dia,sampai la dia suka berkawan dengan aku.Dah berapa bulan aku berkawan dengan dia,perasaan cinta aku mula datang dekat dia.

Satu malam tu aku jujur dengan dia yang aku tak boleh lupakan dia buat selamanya.Tapi baru aku tahu dia dah berpunya,mula2 aku rasa sedih sangat sampai aku tak boleh nak kawal diri aku.Lama kelamaan aku boleh terima apa yang dia cakap dekat aku,aku teramat la sayang dekat dia,cintakan dia dan perlukan dia dalam hidup aku.

Dalam sepanjang perkenalan aku dengan dia,dia selalu sangat buat aku ni rasa dihargai dan di sayangi,Lepak dekat MCD bermanja dengan dia.Aku taknak dia selalu sedih,kalau bole aku nak tengok gembira sepanjang masa.Selagi aku masih hidup dekat atas muka bumi ni,selagi aku masih di samping dia,aku akan jaga perasaan dia walau cara macam mana pun.

Kalau aku dah tiada nanti,aku harap kau sentiasa tabah menghadapi hidup kau dengan si dia.Banyakkan bersabar,dan jangan selalu buat keputusan melulu tanpa memikirkan padah nya nnti.Aku harap kau sentiasa senang berada di samping aku walau aku tak berada di samping kau setiap saat.Aku harap suatu hari nnti jodoh yag kita tunggu selama ini akan tiba.

Iloveyou,Imissyou and Ineedyou so much :)
welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer