Friday, June 1, 2012

Alone 2

Asalamualaikum,Hari ni aku nak ceritakan lagi tentang mengenai dia dalam hidup aku.
Semalam masa aku bosan2,aku baca balik semua mesej aku dengan dia dari awal aku kenal dia sampai la sekarang mesej2 tu.Aku ingat lagi mesej yang dia hantar dekat aku,yang dia benci sangat dengan pontianak yang selalu date dengan aku sepanjang masa tu.

Aku selalu bergurau dengan dia,sampai dia marah dengan aku.Aku pujuk balik dia,kalau dia marah,mesti dia tak akan pandang aku.Aku usap kepala dia sampai dia pandang balik pandangan dia ke arah aku.Aku tak bole tengok dia keseorangan,hidup aku jadi tak tentu arah kalau tengok dia keseorangan.Aku kalau bole nak bersama dia sepanjang hidup aku.

Aku tak tahu la yang dia betul2 sayang aku atau apa.Tapi hati aku memang tak bole bertukar dekat sapa2 pun,walau perempuan tu cantik mana.Aku tahu hidup ni tak lama,lagi2 orang macam aku.Bayangkan kalau aku betul2 hilang dari pandangn dia,bila lagi aku nak buat dia happy,gelak tawa dia.Sebab tu aku nak curahkan semua kasih sayng aku dekat dia.

Kalau dah tiba masanya nanti,aku nak jumpa dengan dia,aku nak peluk dia,cium dia buat kali terakhir.Aku hanya boleh bagi dia kenangan je masa tu,harap dia akan kenang segala memori yang aku dah bagi dekat dia.Efy harap sayang yang efy bagi dekat awak tu,takkan awak lupakan sampai bila2.Saya berani bersumpah yang dalam hidup saya sekarang ni memang ada awak je.

Saya janji dekat awak,saya akan sentiasa di samping awak disaat awak susah atau pun senang.

welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer