Saturday, June 30, 2012

Senyum keseorangan

Hidup aku dipenuhi dengan segala dosa yang aku buat.Aku cuma nak berubah untuk masa depan aku.Kenapa kau buat aku macam ni,kau muncul kan segala kasih sayang aku balik walau aku tak mampu nak buat kau gembira.Aku nak kau ada dalam hidup aku walau aku dalam kesusahan atau pun dalam kesenangan.Aku tahu ada orang yang lagi bagus dari aku dan boleh buat kau bergembira,cari la orang yang boleh bahagia kan kau.Aku tahu satu masa nanti aku akan hilang dari pandangan kau selamanya.

Bila kau tiada di sisi aku ,kegelapan aku datang kembali.Aku cuba gembirakan diri sendiri aku.Tetapi aku akan mengingati segala apa yang telah kau curahkan.Kau masih tidak faham perasaan aku lagi,aku bukan tidak mahu melayan kau.Tetapi aku mahu kau bergembira dengan orang yang akan membahagiakan kau,kau selalu buat aku tersenyum.Kau selalu buat aku bersedih,bila aku pandang wajah kau.Kau membuat aku berdebar tidak menentu arah,aku sayang kau.Tapi kau kena memahami apa yang berlaku dekat aku sekarang ni.Aku tak berniat nak buat kau kecewa dan keseorangan,tapi ada benda yang membuat aku sebegini.Semoga kau gembira dan teruskan hidup kau.Pilih orang yang membawa kau ke arah kebaikan dan bukan membawa kau ke arah kejahatan.
:'(

welcome to my empire state !! || Follow or Dashboard
Small Grey Outline Pointer